نکاتی ساده در مورد رابطه جنسی طبیعی

نگرانی در مورد حال عادی

نکاتی ساده در مورد رابطه جنسی طبیعی


در مطب هر درمانگر جنسی بیشترین افرادی که برای درمان جنسی می آیند، می گویند فقط می خواهم طبیعی باشد! یک ایده بسیار رایج بین مردم وجود دارد که هر کس دیگری بجز خودش در جهان  “ رابطه جنسی نرمال” دارد !

مردم اغلب احساس وحشت دارندو مضطرب و شرمنده میشوند وقتی خودشان را “طبیعی” و مناسب ندانند.

اما اجازه دهید فکر می کنم در مورد “طبیعی” برای یک لحظه به 30 سال پیش برگردیم،در آنزمان ممکن است به رابطه جنسی  یک بار در ماه، در یک اتاق با چراغ خاموش طبیعی می گفتند! اما الان به چه رابطه ای طبیعی می گویند؟!

 

بنابراین حتی “طبیعی” در طول چند دهه گذشته تغییر کرده است. بدیهی است ایده از آنچه عادی است در کشورهای مختلف و حتی بین گروه های مختلف در کشور خود ما متفاوت است: تصور کنید که نوع زندگی جنسی یک زن 21 ساله ممکن است با یک مرد 55 ساله کاملا متفاوت باشد. به عنوان نویسنده گیل رابینز می گوید، ازهر آنچه که شما لذت جنسی می برید، کسی در جایی فکر خواهد کرد که این کار منزجر کننده است، و هر آنچه که به طور کامل  انگیزه و میل شما را خاموش می کند، کسی جایی پیدا خواهد شد که بگوید این کار هیجان انگیز ترین چیز قابل تصور است!

حقیقت این است که هیچ روش عادی برای داشتن رابطه جنسی وجود دارد. تنها چیزی که به نظر می رسد بسیار طبیعی است این است که به نگرانی در مورد رابطه جنسی داشته باشید. یک تحقیقی که اخیرا نشان داد که 35٪ از مردان و 54٪ از زنان گفت که آنها تا به حال مشکلاتی با رابطه جنسی شان داشته اند .

 

تصور کنید که شما واقعا از خوردن ماکارونی و پیتزا لذت می برید ، اما خود را مجبور به خوردن ماهی و سیب زمینی سرخ کرده اید! همیشه سعی کنید که به چیزی که واقعا دوست دارید برسید!  مردم  طیف وسیعی از سلیقه های جنسی دارند و مهم است که بدانیم وجود این تنوع سلیقه امری طبیعی است و مهم این است که بتوانیم آنرا بشناسیم و نگران غیر طبیعی بودن نباشیم!

 

دپارتمان تحقیقات مرکز نوروفیدبک و بیوفیدبک آلومینا


انتشار مقاله با ذکر نام نویسنده و مترجم و سایت منبع(مرکز نوروفیدبک و بیوفیدبک آلومینا) آزاد است.

انتشار مقاله در اینترنت یا در مجلات بدون ذکر نویسنده و مترجم پیگرد قانونی دارد.

منبع اصلی مقاله : پایگاه اطلاعات علمی پزشکی وب مد

 

خواننده گرامی : برای تهیه هر یک از این مقالات جهت ارتقا سلامتی شما هم میهنان عزیز ، زمان و انرژی و هزینه بسیار زیادی صرف می شود، پس در حق ما لطف نموده و کپی رایت را رعایت کنید و  به ما در ادامه فعالیتمان امید و انگیزه بدهید . با سپاس از خوانندگان محترم و با امید به روزهای بهتر

مرکز تخصصی نوروفیدبک و بیوفیدبک آلومینا

Comments are closed.