پروفسور مجید سمیعی چه بیماریهایی را درمان می کند؟

 

یادداشت های یک متخصص مغز و اعصاب


دیروز برای چندمین بار در طی هفته های اخیر مریضی داشتم که متاسفانه یک بیماری لاعلاج مغزی داشت و توی صحبتاش میگفت که داره مدارکشو از طریق یک واسطه ارسال میکنه برای پروفسور سمیعی!

اصل قضیه چیه….متاسفانه عده ای دلال در حال حاضر در سطح ایران هستند که از چهره علمی پروفسور سمیعی و نا آگاهی مردم سوء استفاده می کنن و مدارک کلیه بیماران لاعلاج مغزی و ذهنی و روانی را با دریافت هزینه زیاد و با کلی وعده و وعید دادن به خانواده ها برای پروفسور ارسال می کنند!


به عنوان یک پزشک مغز و اعصاب لازم دیدم در این زمینه اطلاع رسانی کنم!

لطفا قبل از تصمیم گیری برای ارسال مدارک پزشکی برای پروفسور سمیعی به نکات زیر توجه کنید:


1- پروفسور سمیعی متخصص جراحی قاعده جمجمه هستند و تقریبا در هیچ حیطه دیگری از بیماریهای مغز و اعصاب و روانپزشکی بیشتر از پزشک خودتان نمی توانند به شما کمک کنند و همچنین در 99 درصد موارد بیماریهای لاعلاج مغزی نیازی به جراحی قاعده جمجمه نمی باشد!
(فلج مغزی،انواع سکته های مغزی،ام اس،تشنج و … حیطه تخصصی ایشان نیست!)


از پزشک خودتان سوال کنید که آیا بیمارتان نیازی به جراحی قاعده جمجمه دارد یا خیر؟

اگر بیماری نیاز به جراحی قاعده جمجمه ندارد، یقینا ارسال مدارک برای پروفسور سمیعی چاره کار شما نیست و به شما هیچ کمکی نخواهد کرد! ولی اگر نیازمند جراحی قاعده جمجمه باشد (مثلا در موارد نورینوم اکوستیک) می توانید از نظر تخصصی پروفسور سمیعی نیز بهره بگیرید.


2- برای ارسال مدارک خودتان مستقیما از طریق قسمت تماس با ما در سایت پروفسور سمیعی اقدام نمایید و به دلالان و واسطه گران هزینه پرداخت ننمایید (برای ارسال مدارک و مشاوره با پروفسور سمیعی اینجا کلیک کنید)

 

 

 

کلید واژه:ارسال مدارک پزشکی برای پروفسور سمیعی،دکتر سمیعی،دکتر مجید سمیعی،دکتر سمیعی درمان بیماری ام اس،درمان تشنج،درمان سردرد،درمان سکته مغزی و تومورهای مغزی

Comments are closed.