بهترین متخصص مغز و اعصاب

 

مرکز درمان سردرد

 

شرح مختصری از طرح جامع درمان سردرد در کلینیک آلومینا:

در مرکز تخصصصی نوروفیدبک، بیوفیدبک و مشاوره ی آلومینا برای افراد مبتلا به انواع سردرد و میگرن، با همکاری پزشکان متخصص، روانشناسان ، مشاوران و درمانگران ، مجموعه ای از کامل ترین و سودمند ترین اقدامات درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

طرح جامع درمان مرکز آلومینا جهت درمان انواع سردرد و میگرن در برگیرنده ی اقدامت درمانی موثری مانند بیوفیدبک تراپی، مشاوره های فردی، آموزش تکنیک های شناختی و رفتاری و ویزیت هفتگی توسط متخصصین و روانشناسان مرکز می باشد.

روش درمانی بیوفیدبک، یکی از موثر ترین روش های درمانی شناخته شده در درمان علائم سردردهای میگرنی می باشد که اثربخشی آن مورد تائید قرار گرفته است و در تمام مراکز درمانی مهم و شناخته شده ی جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
این روش درمانی علاوه بر اثربخشی بالایی که در درمان انواع سردرد و میگرن دارد نیاز شما را به مصرف دارو  به حداقل می رساند و هم چنین شما را از عوارض جانبی  خطرناک مصرف مداوم دارو نیز می رهاند.
روش درمانی بیوفیدبک به شما می آموزد که چگونه با کنترل کردن فعالیت های فیزیولوژیک نهفته در بدن خود مانند میزان گرفتگی عروق، درجه ی حرارت بدن، فشارخون و … درد ناشی از حملات میگرن خود را کاهش دهید و از بروز دوره های سردرد پیشگیری کنید
مرکز تخصصصی نوروفیدبک، بیوفیدبک و مشاوره ی آلومینا به عنوان اولین کلینیک درمانی در ایران که اقدام به ارائه ی خدمات درمانی بیوفیدبک جهت درمان بیماران مبتلا به انواع سردرد و میگرن کرده است آماده ی ارائه ی جامع ترین طرح درمان  سردرد و میگرن برای شماست




نشانی مرکز شماره یک (دفتر مرکزی) : تهران خیابان دکتر شریعتی. بالاتر از  تقاطع ظفر، مرکز نوروفیدبک آلومینا ( پذیرش با وقت قبلی)

نشانی مرکز شماره دو : تهران خیابان ملاصدرا،بین شیرازی و شیخ بهایی،ساختمان پزشکان ملاصدرا (روزهای ویزیت نوروفیدبک و مشاوره روانشناس در مرکز ملاصدرا روزهای شنبه و چهارشنبه می باشد و پذیرش مشاوره رواندرمانی و مشاوره تشخیصی بیش فعالی ، اضطراب و… و خدمات نوروفیدبک و بیوفیدبک حتما با تعیین وقت قبلی صورت می گیرد)

نشانی مرکز شماره سه (نمایندگی مشهد) : بلوار وکیل آباد- داخل سید رضی 2- پلاک 191

 


شماره تماس دفتر مرکزی (تهران) :

02122852784


ساعات تماس :همه روزه (غیر از جمعه ها)  9 صبح الی 7 بعد از ظهر

 

شماره تماس نمایندگی مشهد (مرکز روانشناختی حکیمی):

05116018049


نمایندگی نوروفیدبک آلومینا در شهرهای اصفهان،تبریز و شیراز و… در سال جاری و طی ماههای آینده افتتاح خواهد شد.


هرگونه سوال یا ابهامی را می توانید بوسیله ایمیل یا تلفن با ما در میان بگذارید


Email : [email protected]

Comments are closed.