صبحانه سالم از چه چیزهایی تشکیل شده

صبحانه سالم :


در مرحله اول، یک صبحانه سالم لازم نیست به صورت بسیار کم کالری باشد. در واقع، صبحانه  باید بیشتر انجام از ناهار  حجم داشته باشد و باید کالری بیشتری نسبت به شام داشته باشد.

• بله، محتوای چربی در صبحانه باید پایین باشد اما این به معنای حذف مطلق از هر چیزی که حاوی کمی از چربی نیست. به عنوان مثال، کره مورد استفاده در مقادیر حداقل درون قلمرو خوردن غذاهای سالم در صبح است.

• یک صبحانه سالم باید قادر باشد که برای نگه داشتن شما کامل تا زمان ناهار می رسد. در حالت ایده آل، شما باید جا برای چیز دیگری در کنار یک فنجان چای و بیسکویت یا هردو بین ناهار و صبحانه نداشته باشید.

صبحانه ای که عاری از کربوهیدرات و پروتئین کافی باعث جلوگیری از اهداف کاهش وزن شما می شود. یک صبحانه سبک تر  زودتر هضم می شود

• واقعا یک صبحانه سالم باید برای شما انرژی کافی روز را فراهم کند . در حالت ایده آل، اقلام استراحت باید قادر به القاء انرژی جسمی و روحی است. افرادی که در  کار  را پس از صبحانه انجام می دهند سطح بیشتری از  هوشیاری و انرژی در ساعات اداری آینده دارند.

 

غنی سازی صبحانه با میوه ها

میوه ها و یک بخش اساسی از هر دستور غذا را برای ایجاد یک صبحانه سالم. میوه ها مخلوط آماده از ویتامینها، مواد معدنی و ریز مغذی های بسیاری که در تقویت ایمنی است. قندهای طبیعی موجود در میوه ها برای کمک به افزایش سطح انرژی ما، به ما که پشت سر هم از انرژی مورد نیاز برای مقابله با عجله ساعات صبح.محتوای بالای فیبر تضمین می کند که اجابت مزاج ما این است که تنظیم و مشکلات ناراحت کننده مثل نفخ و یبوست به دور نگه داشته شده اند. این شامل موز است که در کربوهیدرات، انبه یا انار که دارای طعمی بسیار شیرین و هندوانه برای رفع تشنگی، طعم طراوت بالا هستند.

Comments are closed.