روش جدید وغیر دارویی برای کسانی که از حملات خواب رنج میبرند

حمله خواب

 

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTWJOKzQFukinKAPVb0Pbe9qSh81s9TKpjEqHzJj3raxU2EtaSlqieNzzo

حملات خواب و فلج در طول روز

در  بین بعضی افراد این اختلال به صورت حمله های ناگهانی خواب در هر حالتی حتی در حین درس خواندن در مدرسه   نیز اتفاق می افتد و همین مسئله می تواند باعث به وجود آمدن مشکلاتی در جامعه برای این افراد شود.

 

به عنوان مثال یکی از مراجعین با شکایت این موضوع که با خندیدن زیاد، تمام عضلات وی شل شده وبر روی زمین می افتد وباعث خنده اطرافیان میشود مراجعه کرده بود، که بعد از بررسی های زیاد توسط متخصص مغز واعصاب تشخیص حمله خواب داده شد وتحت درمان با داروهای مربوط قرار گرفت، البته در کنار روش دارو درمانی ، روش های درمانی غیر دارویی نیز مانند روش بیوفیدبک بسیار موثر بوده وبا خود آگاهی وشناخت علائم حملات،افراد به راحتی می توانند از پیشروی این حمله جلوگیری کنند و با گذشت زمان این اختلال را تحت کنترل خود در آورند.


تهیه و تنظیم :  مریم عبداللهی (روانشناس ، مشاور و درمانگر)

دپارتمان تحقیقات مرکز نوروفیدبک و بیوفیدبک آلومینا

 

 

مرکز خدمات مشاوره و نوروفیدبک  آلومینا


مرکز مشاوره ،بیوفیدبک و نوروفیدبک آلومینا از سال 1388 به صورت حرفه ای درمان های روانشناسی و روانپزشکی مشاوره،رواندرمانی، نوروفیدبک و بیو فیدبک را شروع کرده است و مفتخریم که جزء پیشتازان این علم نوین در ایران بوده ایم.

این مرکز با کادر مجرب متشکل از پزشک فوق تخصص اعصاب و روان کودکان و نوجوانان و متخصص روانپزشکی ومتخصص مغز و اعصاب،روانشناس ، و پزشک متبحر و با تجربه در زمینه نوروفیدبک جهت ارائه خدمات نوروفیدبک و مشاوره متخصص مغز و اعصاب و روانشناس در خدمت شماست .

 

کلمات کلیدی: حمله خواب،حملات خواب،نارکولپسی،فلج در خواب،علت نارکولپسی،پزشک متخصص نارکولپسی،پزشک متخصص اعصاب وروان در زمینه حملات خواب،پزشک متخصص در زمینه مشکلات خواب، خواب، درمان مشکلات خواب،دارودرمانی برای نارکولپسی،روش های درمانی نارکولپسی،روش غیر دارویی نارکلپسی،ارتباط بیوفیدبک با نارکولپسی،بیوفیدبک موثر در درمان نارکولپسی

Comments are closed.