درمان مشکلات جنسی

 

درمان مشکلات جنسی

در قرن 20 پزشکان مطالعات خود را معطوف به مشکلات عملکرد جنسی کردند وآنها معتقد بودند که استمناء در کودکی منجر به رابطه جنسی بیش از حد در بزرگسالی می شود.با توجه به این جمله  آیا جلوگیری از استمناء منجر به کاهش عملکرد جنسی می شود؟

این روزها روانشناسان وپزشکان در زمینه عملکرد جنسی وایجاد علاقه ، مطالعه هایی را انجام دادند و

درمان های موثری را در بسیاری از موارد عنوان کرده اند:

فقدان میل

این مشکل به طور فزاینده اتفاق می افتد، زمانی که مردم فاقد هر گونه علاقه در توهمات جنسی و یا فعالیت  های جنسی هستند و نتیجه آن، پریشانی یا مشکلات رابطه جنسی است که البته از آن رنج می برند.

درمان یک فرآیند چند مرحله ای است. درمانگران به مراجعین برای شناسایی نگرش های منفی در مورد رابطه جنسی، کشف ریشه های این ایده ها و پیدا کردن راه های جدید فکر کردن در مورد مسائل جنسی کمک می کنند.

 

درمانگران ممکن است ازمراجعین برای حفظ خاطرات وافکار جنسی خود بخواهند تا به تماشای فیلم ها وابسته به عشق شهوانی و یا توسعه افکار جنسی بپردازند.

درمانگران همچنین باید برای رسیدگی به هر گونه مشکلی با مراجع خود در رابطه باشد.

اختلال نعوظ

 

وقتی که آلت تناسلی مرد نتواند  افراشته ودر همان حالت باقی بماند ومقاربت غیر ممکن شود گفته می شود.

علت آن معمولا ترکیبی از عوامل جسمی و روانی است. عوامل فیزیکی عبارتند از: بیماری هایی مانند دیابت یا عوارض جانبی داروها. یکی از علل عمده روانی، اضطراب عملکرد می باشد. پس ازیک حادثه ، مردان گاهی خیلی عصبی می شوند ودچار مشکل می شوند.

درمان با تمرکز بر کاهش اضطراب وبا در نظر گرفتن تمرکزدر مقاربت انجام می شود. برای مردان مبتلا به مشکلات جسمی، دارو و یا دستگاه می تواند کمک کننده باشد.

انزال زودرس

 

انزال زودرس ، خیلی زود پس از مقاربت رخ می دهد که باعث پریشانی روحی می شود.

در حالی که هنوز علل آن قابل درک نیست .درمان بر آموزش رفتاری وکمک شریک زندگی  انجام می شود.انسان به مقاومت در برابر تحریک برای دوره های طولانی تر آموزش می بیند.

 

مقاربت دردناک

مقاربت دردناک و یا درد مکرر ومداوم آلت تناسلی که باعث ناراحتی قابل توجه یا مشکلات رابطه جنسی میشود.

در اغلب موارد ،به ویژه در میان مردان یک مشکل جسمی  منجر به ایجاد مشکل می کند. یک اورولوژیست یا متخصص زنان باید فرد را ویزیت کنند. برای زنان، درمان معمولی ، تمرکز بر آموزش آرامش می باشد.

 

دپارتمان تحقیقات مرکز نوروفیدبک و بیوفیدبک آلومینا

 

انتشار مقاله در اینترنت یا در مجلات با درج منبع مقاله (با درج لینک فعال به سایت مرکز آلومینا) منعی ندارد و در غیر اینصورت پیگرد قانونی دارد.

 

 

 

مشاوره و درمان مشکلات جنسی و زناشویی را به تیم روانپزشکان ، روانشناسان و مشاورین آلومینا بسپارید.

مشاور جنسی

جهت مشاوره و درمان با ما تماس بگیرید.


 

کلینیک فوق تخصصی مشاوره آلومینا


کلینیک آلومینا از حدود 3 سال پیش با ترکیبی از اساتید دانشگاه و مجرب ترین کادر درمان حیطه بیماریهای اعصاب و روان کار خود را آغاز نموده است.

این کلینیک متشکل از پزشکان متخصص و فوق تخصص اعصاب و روان (روانپزشک)، روانشناس ، و نوروتراپیست با هدف  ارائه خدمات تشخیصی، درمانی وبا استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و روش های درمانی (نوروفیدبک ،بیوفیدبک، شناخت درمانی،رفتار درمانی،روان درمانی شناختی،بازی درمانی،گفتار درمانی،دارو درمانی،رفتار درمانی دیالکتیکی و …) در خدمت شما عزیزان است.

 

 

کلمات کلیدی : مقاربت، روابط جنسی، نعوظ، مقاربت دردناک،مشکلات جنسی در مردان،دیابت وکاهش عملکرد جنسی،انزال زود رس، روش های صحیح مقاربت، درمان مشکلات جنسی، برای درمان مشکلات جنسی به چه کسی مراجعه کنیم؟

Comments are closed.