متخصصین درمان احساس غم و اندوه و دلسردی و افسردگی

 

کلینیک تخصصی روانپزشکی،روانشناسی، مشاوره، نوروفیدبک و بیوفیدبک آلومینا


کلینیک آلومینا از سال 1388 با ترکیبی از اساتید دانشگاه و مجرب ترین کادر درمان حیطه بیماریهای اعصاب و روان کار خود را آغاز نموده است.

این کلینیک متشکل از پزشکان متخصص اعصاب و روان (روانپزشک)، روانشناس ، و نوروتراپیست با هدف  ارائه خدمات تشخیصی، درمانی و بازتوانی در جهت ارتقا توانمندی ها و تسریع تشخیص و بهبود اختلالات مرتبط در حیطه روانشناسی و روانپزشکی و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و روش های درمانی در خدمت شما عزیزان است.

 

کلینیک روانپزشکی

 

برنامه درمانی جامع ما شامل موارد زیر است

ارزیابی روانپزشکی

ارزیابی روانی

تاریخچه و معاینه فیزیکی

مشاوره رژیم غذایی

روانشناسی (تست هوش،شخصیت،اضطراب،افسردگی و…)  انجام تست های غربالگری

مشاوره فردی / مشاوره خانوادگی / گروه درمانی

مشاوره ترک شیشه توسط متخصص خبره اعتیاد

تفریح ​​درمانی

برنامه ریزی تحصیلی و شغلی

نوروفیدبک

بیوفیدبک

رفتار درمانی شناختی

روانکاوی

دارو درمانی روانپزشکی

 

توجه کنید که در مورد هر فرد بصورت مستقل تصمیم گیری می شود، یعنی مثلا ممکن است 2 نفر با مشکل مشابه بیش فعالی/کمبود توجه مراجعه نمایند و برای یکی از آنها ترکیبی از دارو درمانی و رفتار درمانی تجویز شود و برای دیگری نوروفیدبک تجویز شود چرا که نهایتا انتخاب بهترین درمان برای شما بستگی به نظر پزشک متخصص اعصاب و روانشناس دارد.

 

روانپزشک


پزشکان متخصص:

 

دکتر نوید هنربخش روان پزشک، عضو کمیته روان درمانی انجمن روان پزشکی، کارشناس پیشگیری از اعتیاد وزارت بهداشت و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران


دکتر نيوشا محمدی متخصص اعصاب و روان و دارای بورد تخصصی روانپزشكی از دانشگاه علوم پزشكی تهران


دکتر حمید نورالهی متخصص مغز و اعصاب و فوق تخصص حرکات غیر عادی،تیک و پارکینسون از فرانسه ،عضو انجمن ملی پارکینسون آمریکا و عضو هیئت علمی میهمان در دانشگاه علوم پزشکی تهران


دکتر عبدالعلی بانکی متخصص مغز و اعصاب و دارای بورد تخصصی مغز و اعصاب از دانشگاه علوم پزشکی تهران


دکتر مطهره امیری نوروتراپیست و نویسنده کتاب آشنایی با بیماریهای روانی

 

روانشناس

 

روانشناسان:

 

دکتر درویشی روانشناس و مدرس کشوری آموزش و مشاوره خانواده(مشاورهای خانواده،سازشی،تحصیلی)

 

انیس جهانبازی کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نوروتراپیست و مشاور(اضطراب،افسردگی،سردرد،بیش فعالی،ارتقا عملکرد ذهنی)

 

 

گفتار درمانگر :

شهره کاویانی کارشناس ارشد گفتار درمانی

 

روان سنج:

حسن وخشور روانسنج رسمی دانشگاه شهید بهشتی و دارای پروانه روانسنجی از سازمان نظام روانشناسی

( تست هوش و حافظه،استعداد یابی،شخصیت، سنخیت در ازدواج)

 

 

نشانی کلینیک شماره یک (دفتر مرکزی) : تهران خیابان دکتر شریعتی. بالاتر از  تقاطع ظفر، مرکز نوروفیدبک آلومینا (پذیرش فقط با وقت قبلی)

نشانی کلینیک شماره دو : تهران خیابان ملاصدرا،بین شیرازی و شیخ بهایی،ساختمان پزشکان ملاصدرا (پذیرش فقط با وقت قبلی)

نشانی کلینیک شماره سه (نمایندگی مشهد) : بلوار وکیل آباد- داخل سید رضی 2- پلاک191 (پذیرش فقط با وقت قبلی)

 


شماره تماس کلینیک مرکزی تهران :

02122852784

ساعات تماس :همه روزه (غیر از جمعه ها)  9 صبح الی 9 شب

آدرس مطب روانپزشک شریعتی

 

 


شماره تماس نمایندگی مشهد (مرکز روانشناختی حکیمی):

05116018049

09155105398


نمایندگی نوروفیدبک آلومینا در شهرهای اصفهان،تبریز و شیراز و… در سال جاری و طی ماههای آینده افتتاح خواهد شد.


هرگونه سوال یا ابهامی را می توانید بوسیله ایمیل یا تلفن با ما در میان بگذارید

Email : [email protected]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بیماری روانی چیست؟

توضیحات مختصری در مورد هر کدام از بیماریهای ذهن و روان در زیر آمده است:

بیماری آلزایمر

یکی از بیماریهای ناتوان کننده در میان افراد مسن، بیماری آلزایمر است

تخمین زده می شود که یکی در 20 بزرگسالان بیش از 65 سال و یکی در پنج بزرگسالان بیش از 80 بیماری امروز رنج می برند.

 

اختلال اضطراب

اختلالات اضطرابی رایج ترین بیماریهای روانی، و آنها نیز قابل درمان است.

متاسفانه، تنها حدود یک چهارم از قربانیان همیشه به دنبال درمان هستند.

 

اختلال دوقطبی (شیدایی افسردگی)

اختلال دو قطبی، همچنین به عنوان اختلال جنون افسردگی شناخته شده است، یک اختلال روانی جدی، مزمن است. تخمین زده می شود که 100 نفر در یکی از جنون و افسردگی رنج می برند و آن را به طور کلی قبل از 35 سال سن، اعتصاب.

 

اختلالات دوران کودکی

هنگامی که کودکان دچار اختلالات روانی یا احساسی، پدر و مادر اغلب خودشان را سرزنش می کنند، اما اختلالات دوران کودکی به احتمال زیاد ترکیبی از عوامل بسیاری ایجاد می شود. اغلب این شرایط می تواند درمان شود به طور موثر، فرزندان ما اجازه می دهد به بزرگسالان مولد و خوشحال می کند، رشد می کنند.

 

افسردگی

افسردگی یکی از شایع ترین بیماریهای روانی است. این می تواند در هر سنی ظاهر می شود، و یکی در پنج زن و یک در 10 نفر افسردگی زمانی در زندگی خود تجربه است. حدود 90 درصد از کسانی که از افسردگی رنج می برند، می تواند به طور موثر درمان می شود.

 

افسردگی در اواخر عمر

افسردگی در میان افراد سالمند شایع است. در واقع، بیش از 20 درصد از کسانی که بیش از 65 سال از درجاتی از افسردگی رنج می برند. 10 درصد از سالمندان مبتلا به زوال عقل در واقع ممکن است درد و رنج می شود از افسردگی است.

 

اختلالات غذا خوردن

اختلالات خوردن هستند بیماری روانی از تمایل به دستیابی به شکل ایده آل به دنیا آمد. ” اکثر کسانی که مبتلا به اختلالات غذا خوردن نوجوان، جوان و زنان بالغ است.

 

اختلال جنون افسردگی

اختلال دوقطبی

 

بیماری های روانی

بیماری های روانی برخی از بیماری اشتباه در جامعه امروز است. بیش از حد بسیاری از مردم از بیماری روانی فکر می کنم به عنوان یک “ضعف” است. هیچ چیز می تواند بیشتر از حقیقت است. اینها بیماری های واقعی و بیماری های مغز است.

 

بهداشت روان، در اواخر عمر

داشتن صدای سلامت روانی به عنوان یک فرد بزرگسال، یک فرد ایمنی از مشکلات روانی بعد از آن در زندگی را ندارد. افراد مسن نیز می توانند از بیماری های روانی رنج می برند، اما درمان و مراقبت مناسب می تواند به کاهش یا از بین بردن علائم، بازگشت مردم به عملکرد، زندگی شادتر.

 

اختلالات خلقی

احساس غم و اندوه و دلسردی طبیعی عکس العمل عاطفی به شرایط دشوار است. اما زمانی که این احساس بیش از چند هفته، و یا خیلی بد است که آنها را کنترل از زندگی یک فرد، می تواند نشانه ای از یک اختلال خلقی است.

 

اختلال وسواسی جبری

اختلال وسواسی جبری مبتلا میلیون ها آمریکایی دارد و می تواند در هر سنی اعتصاب. درمان در دسترس است، و پیشرفت در داروها و روش های درمانی را با موفقیت بسیاری از مردم با اختلال وسواس را به زندگی رضایت بخش و مولد، بازگشته است.

 

اختلال هراس

اختلال هراس، یکی در خانواده ای از اختلالات اضطرابی است، متفاوت از اضطراب طبیعی است. در حالی که سایر اختلالات اضطرابی باعث احساس مداوم از ترس از عذاب قریب الوقوع، اختلال هراس، حملات ناگهانی و غیر منتظره از ترور شدید مشخص می شود.

 

فوبیا

ترس یک واکنش طبیعی به خطر است. اما هنگامی که ترس خود را آنقدر بزرگ است که زندگی روزمره شما را مختل، شما احتمالا از ترس رنج می برند. ترس در میان شایع ترین بیماریهای روانی هستند، و آنها معمولا با موفقیت درمان می شود.

 

تناسب اندام و سلامت روان

آمادگی جسمانی شامل خیلی بیشتر از داشتن بدن یک مدل مد است. آمادگی جسمانی واقعی یک حالت کلی خوب بودن و اندازه گیری از توانایی فرد برای انجام فعالیت های فیزیکی عادی است. هنگامی که شما از نظر جسمی سالم هستید، شما به احتمال زیاد به روانی نیز سالم می مانند.

 

جنون جوانی

بسیار کمتر از سایر بیماری های مزمن شایع، اسکیزوفرنی رخ می دهد در حدود 150 نفر از هر 100،000 نفر، و یا در حدود یک تا یک و نیم درصد از جمعیت، و معمولا در طی نوجوانی یا بزرگسالی جوان به نظر می رسد.

 

سوء مصرف مواد

سوء مصرف مواد، سوء استفاده از مواد مخدر تغییر خلق است و یکی از شایع ترین و پرهزینه ترین مشکلات در جامعه امروز است. فقط در مورد هر کس و یا با تصمیم گیری در مورد استفاده از مواد مخدر یا سوء استفاده مواجه خواهد شد، با این حال آن را لمس زندگی ما است. آموزش و پرورش اولین و مهم ترین گام در جهت حق تصمیم گیری است.

 

خودکشی، انتهای زندگی

برای بسیاری از مردم، ارشد سال، زمان برای لذت بردن از زندگی، به سفر، به انجام کارهای آنها قادر بودند تا قبل از بازنشستگی. آنها نگاه به عقب بر زندگی خود را با رضایت. اما برای برخی دیگر، در حال رشد، روند دشوار و دردناک است.

 

خودکشی نوجوان

برای بسیاری از افراد، سال های نوجوانی، برخی از سخت ترین در زندگی است. بدن ما را از طریق تغییر روابط تبدیل به پیچیده، ما شروع به یادگیری نقش های اجتماعی و بیش تر از همیشه از ما انتظار می رود زودتر به رشد است. این تغییرات و خواسته های نوجوان ممکن است احساس درمانده، گیج و بدبینانه در مورد آینده را ترک کنید.


Comments are closed.