افزایش تمرکز برای همیشه

 

افزایش حافظه با نوروفیدبک

بوسیله این روش شمابه مغز خود آموزش می دهید که چطور امواج  خود را کنترل کند.

برای اینکه بدانید نوروفیدبک چگونه عمل می کند ابتدا باید امواج مغز خود را بشناسید، زیرا تلاش برای بهبود حافظه بدون اینکه مغز خود را بشناسیم مثل تلاش برای ارتقاء یک کامپیوتر است بدون اینکه بدانیم چطور کار می کند؟!!!

امواج مغز را می توان به امواج رادیویی تشبیه کرد ، این امواج در فرکانس های مختلف فعال می شوند و تا وقتی بعضی از امواج فعال هستند، فعالیت امواج دیگر محدود است. این امواج به 4 دسته تقسیم می شوند:

 

موج دلتا کندترین و پردامنه ترین موج مغزی است و زمانی که فرد در خواب عمیق است بیشترین فعالیت را دارد.

موج آلفا موجی با فرکانس زیاد است و زمانی که ما در وضعیت Relax هستیم فعال است. موج تتا نیز در خواب فعال تر است . اما موج بتا در مواقعی که فرد در حال تمرکز و یادگیری است بیشترین فعالیت را از خود نشان می دهد.

دانستن این نکته مهم است که این 4 موج در همه زمان ها درجاتی از فعالیت را در مغز دارا هستند، اما شدت و فرکانس فعالیت امواج سبب تفاوت کارکردهای ذهنی افراد مختلف می شود.

برای مثال، افرادی که از مشکلات یادگیری رنج می برند فرکانس موج بتا پایین تری نسبت به افراد عادی دارند.

بنابراین مادامی که ما بتوانیم امواج مغزی خود را کنترل کنیم، می توانیم حافظه و تمرکز خود را بهبود بخشیم.

از سال 1960 تحقیقات بر روی کنترل امواج مغزی توسط انسان آغاز شده و امروزه این باور وجود دارد که این روش علاوه بر داشتن اثرات درمانی بر روی افراد دچار مشکلات یادگیری و بیش فعالی، در افراد عادی نیز سبب ارتقاء سطح حافظه و بهبود قدرت تمرکز می شود.

در پایان لازم است بدانیم که بنابر گفته دانشمندان، حتی افراد نخبه نیز فقط از 10% ظرفیت مغز خود استفاده می کنند و این رقم در بین افراد عادی در بهترین حالت بین 5-4% است، پس تلاش کنیم تا از ظرفیت های مغز خود بیشترین استفاده را داشته باشیم.

در مرکز نوروفیدبک آلومینا خدمات نوروفیدبک جهت بهبود قدرت تمرکز و تقویت حافظه انجام می شود و شما می توانید با مراجعه به مرکز و گذراندن دوره های تقویت حافظه زیر نظر متخصصین از این روش در بهبود عملکرد مغز خود بهره ببرید.

 

جزئیات برنامه مدون آموزشی دوره های تقویت حافظه و افزایش تمرکز با نوروفیدبک :

نکته مهم : هر جلسه از دو قسمت درمانی و آموزشی تشکیل شده است که قسمت درمانی شامل کار با دستگاه نوروفیدبک می باشد که حدود 40 دقیقه طول می کشدو قسمت آموزشی شامل سر فصلهایی می باشد که در زیر به صورت کلی در مورد هر جلسه ذکر شده است (توجه داشته باشید که نوروفیدبک بیشتر روی افزایش تمرکز موثر است و بخش آموزشی بیشتر روی افزایش حافظه تاکید دارد لذا ترکیب این دو باعث ارتقا عملکرد ذهنی می گردد)


جلسه1: مصاحبه تشخیصی در زمینه مشکل،40 دقیقه نوروفیدبک،کار در منزل(آشنایی با اصول تمرکز ،یادداشت موارد مزاحم در ایجاد تمرکز، بررسی وضعیت اولیه حافظه و تمرکز)،آشنایی با انواع حافظه و چگونگی ذخیره اطلاعات در مغز، تعیین هدف با توجه به وضعیت عملکرد حافظه

جلسه2: 40 دقیقه نوروفیدبک ،بررسی در مورد خواب وتغذیه،کار در منزل(تمرکز بر گل سرخ،تهیه برنامه منظم در امور روزانه،پی ریزی ساختار زیربنایی حافظه ومغز سالم ) ، سیستم حافظه چگونه کار می کند!شناسایی و حذف عوامل مخدوش کننده حافظه سالم

جلسه3: 40 دقیقه نوروفیدبک ،آموزش پرورش اگاهانه فکر،کار در منزل(تمرین پروش فکر)، آموزش اصول کاهش خطاهای حافظه، زبان بدن! سوخت رسانی مغز!

جلسه4: 40 دقیقه نوروفیدبک ،ارزیابی جلسات قبلی وتکرار تمارین تمرکز،آموزش تنفس صحیح وتکرار آن در منزل، معرفی هوش هیجانی و یادگیری نحوه ارتقا عملکرد هوش هیجانی

جلسه 5: 40 دقیقه نوروفیدبک ،تکرار تنفس صحیح ،آموزش تمرکز بر شمع و تکرار آن روزی  2 بار در منزل،آموزش به یاد سپاری صورت ها و نامها

جلسه6: 40 دقیقه نوروفیدبک ، توضیح در مورد ریتم های بدن و شناخت ریتم فرد در منزل،آموزش فکر کردن صحیح همراه با تصویر وتکرار در منزل

جلسه7: 40 دقیقه نوروفیدبک ،شمارش اعداد مستقیم  وآشنایی با قاعده شمردن اعداد معکوس ، سی دی مغز برتر، آی کیو من بالا نیست پس هیچی نمی شوم! نقش هوش هیجانی!تاثیر یادگیری روی هوش!

جلسه8: 40 دقیقه نوروفیدبک ، آموزش حفظ کلمات هم آوا وتکرار آن در منزل، تمارین افزایش هوش هیجانی

جلسه 9: 40 دقیقه نوروفیدبک ، آموزش موسیقی درمانی ، آموزش صحیح تایم تیبل وتمرین این تکنیک و نقطه سیاه در منزل

جلسه10: 40 دقیقه نوروفیدبک ، بررسی جلسه قبل ، آموزش رمزنویسی ونکته برداری در جهت فعال سازی ذهن،کار در منزل(تمرکز بر طبیعت در محیط خارج از منزل،نوشتن یک لیست از رمزها)

جلسه 11: 40 دقیقه نوروفیدبک ، آموزش تکنیکهای حفظ اعداد و تمرین حفظ شماره های تلفن از این طریق در منزل

جلسه12: 40 دقیقه نوروفیدبک ، آموزش صحیح مطالعه وانجام آن در منزل ،افزایش نوروپلاستیسیته مغزی! من خلاقیت ندارم!

جلسه 13: 40 دقیقه نوروفیدبک ، آموزش حفظ اعداد با توجه به شکل وتکرار وممارست در منزل با توجه به سلیقه مراجعه کننده

جلسه 14: 40 دقیقه نوروفیدبک ، کاربرد سخنرانی در …. تهیه کردن یک متن مورد علاقه فرد و…

جلسه 15: 40 دقیقه نوروفیدبک ، آموزش راهکارهای افزایش تمرکز(آموزش کاربرد حل مسئله و…)، آنچه که پزشکان دانشکده پزشکی هاروارد در مورد حافظه به ما آموختند!

جلسه16: 40 دقیقه نوروفیدبک ، آموزش سازماندهی اطلاعات و آشنایی با اصول نقشه ذهنی و بررسی نرم افزار معرفی شده،دی وی دی در جستجوی هوش برتر از اساتید حافظه دنیا

جلسه 17: 40 دقیقه نوروفیدبک ، بررسی جلسات قبل ، توضیح در مورد اهداف و آموزش چگونگی رسیدن به آنها، چگونه از دمانس و فراموشی زود هنگام جلوگیری کنیم

جلسه 18: 40 دقیقه نوروفیدبک ، تمرین تنفس صحیح، مروری بر اهداف و ارزیابی میزان تاثیر کل پروسه درمان بر تمرکز و حافظه و تصمیم گیری جهت برنامه ریزی ادامه آموزش

از جلسه 18 به بعد با توجه به پیشرفت ( بررسی تاثیر نوروفیدبک و آموزشها)،میزان پلاستیسیته نورونی و میزان همکاری مراجعه کننده، روش های درمانی متفاوتی در مورد هر فرد به صورت جداگانه در نظر گرفته خواهد شد (ممکن است فردی با 15 جلسه به اوج عملکرد ذهنی مورد نیاز برسد ولی فرد دیگری جهت رسیدن به موقعیت مشابه حتی به بیش از 20 جلسه نوروفیدبک نیاز پیدا کند).




جهت ثبت نام می توانید فرم ثبت نام را تکمیل نموده و به نشانی ایمیل زیر ارسال نمائید یا به صورت حضوری (طبق قرار قبلی)در دفتر مرکزی نوروفیدبک آلومینا ثبت نام نمائید.

[email protected]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

اختلالات Amnestic

از اختلالات amnestic رده وسیعی است که شامل انواع مختلفی از بیماریها و حالاتی که با سندرم amnestic ارائه. این سندرم می شود در درجه اول با اختلال در توانایی برای ایجاد خاطرات جدید تعریف شده است. سه تغییرات تشخیص اختلال amnestic، به متفاوت در علت، ارائه می شوند: اختلال amnestic ناشی از یک بیماری عمومی پزشکی (به عنوان مثال، ضربه به سر)، به مصرف مواد ناشی از به اختلال تداوم amnestic (به عنوان مثال، ناشی از مسمومیت با مونواکسید کربن و یا مصرف مزمن الکل)، و اختلال amnestic برای مواردی است که در آن علت نامشخص است در غیر این صورت مشخص نشده است. برای مدت کمتر از 1 ماه، دو اصلاح (1) گذرا، و (2) مزمن، برای شرایط فراتر 1 ماه.

اپیدمیولوژی و آمار زیستی

هیچ مطالعات کافی در بروز یا شیوع اختلالات amnestic گزارش شده است. فراموشی معمولا بیشتر در اختلالات مصرف الکل و در ضربه به سر در بر داشت. در عمل و بیمارستان، فرکانس فراموشی مربوط به سوء استفاده از الکل مزمن کاهش یافته است و فرکانس فراموشی مربوط به ترومای سر افزایش یافته است.

علت

ساختار های اصلی neuroanatomical درگیر در حافظه و در توسعه اختلال amnestic خاص از ساختارهای diencephalic عنوان، هسته dorsomedial و خط وسط از تالاموس و سازه های: لوب midtemporal مانند هیپوکامپ، بدن mamillary و بادامه. اگر چه فراموشی است که معمولا ناشی از آسیب دو طرفه به این ساختار، برخی از موارد نتیجه آسیب یکجانبه در اختلال amnestic، و شواهد نشان می دهد که نیمکره چپ ممکن است مهم تر از نیمکره راست در توسعه اختلالات حافظه است. مطالعات بسیاری از حافظه و فراموشی در حیوانات نشان داده اند که سایر مناطق مغز نیز ممکن است درگیر در علائم و نشانه های همراه با فراموشی. درگیری لوب فرونتال می تواند منجر به علائمی مانند درد دل و بی تفاوتی، که می تواند در بیماران مبتلا به اختلالات amnestic دیده می شود.

P.345

 

جدول 10.4-1 علل عمده از اختلالات Amnestic

سیستمیک پزشکی شرایط

تیامین کمبود (سندرم Korsakoff)

هیپوگلیسمی

شرایط مغزی اولیه

تشنج

ضربه به سر (بسته و نافذ)

تومورهای مغزی (به ویژه تالاموس و تمپورال لوب)

بیماری های مغزی (به ویژه تالاموس و تمپورال لوب)

اعمال جراحی بر روی مغز

آنسفالیت به علت هرپس سیمپلکس

هیپوکسی (از جمله تلاش های غیر کشنده را حلق آویز و مسمومیت با مونواکسید کربن)

گذرا فراموشی جهانی

درمان با الکتروشوک

مولتیپل اسکلروزیس

علل مربوط به مصرف مواد

الکل اختلالات استفاده

نوروتوکسین ها

بنزودیازپین ها (و دیگر آرام بخش، خواب آور)

بسیاری از ضد آماده سازی

 

 

اختلالات Amnestic باید علل بالقوه بسیاری است (جدول 10.4-1). کمبود تیامین، هیپوگلیسمی، هیپوکسی (از جمله مسمومیت با مونواکسید کربن)، و هرپس آنسفالیت همه علاقه شدید به چیزی آسیب برساند لوب تمپورال، به خصوص hippocampi، و به این ترتیب می توان با توسعه اختلالات amnestic را در ارتباط است. به همین ترتیب، زمانی که تومورها، بیماری های مغزی، روش های جراحی، یا پلاک های اسکلروز متعدد شامل از مناطق diencephalic یا زمانی از مغز، علائم اختلال amnestic، ممکن است. توهین عمومی به مغز، از قبیل تشنج، درمان با الکتروشوک (ECT)، و تروما به سر، همچنین می توانید در اختلال حافظه منجر شود. فرض فراموشی گذرا جهانی به عنوان یک اختلال مغزی مربوط به اختلال گذرا در جریان خون از طریق سرخرگ vertebrobasilar.

بسیاری از داروها با توسعه فراموشی شده اند، و پزشکان باید تمام داروها، از جمله داروهای بدون نسخه، در بررسی تشخیصی از بیمار مبتلا به فراموشی است. بنزودیازپین ها شایع ترین استفاده از داروهای تجویزی همراه با فراموشی. تمام بنزودیازپین ها را می توان با فراموشی همراه است، به خصوص اگر با الکل همراه است. هنگامی که triazolam (Halcion) در دوز 0.25 میلی گرم یا کمتر، که معمولا معادل دوز استاندارد دیگر بنزودیازپین ها استفاده می شود، فراموشی است که در اغلب موارد با triazolam در مقایسه با دیگر بنزودیازپین ها همراه است. با استفاده از الکل و دوزهای بالاتر، فراموشی anterograde گزارش شده است.

تشخیص

برای تشخیص اختلال amnestic،، تجدید نظر در متن چاپ چهارم راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی (DSM-IV-TR)، نیاز به توسعه “از اختلال در حافظه را به عنوان اختلال در توانایی یادگیری اطلاعات جدید و یا ناتوانی آشکار برای به یادآوردن اطلاعات آموخته شده قبلی، “و” اختلال حافظه [موجب] … اختلال قابل توجهی در عملکرد اجتماعی یا شغلی است. “تشخیص اختلال amnestic ناشی از وضعیت عمومی پزشکی (جدول 10.4-2) ساخته شده است وقتی که شواهدی وجود دارد از causatively مربوط به وضعیت پزشکی خاص (از جمله ضربه های فیزیکی). DSM-IV-TR بیشتر طبقه بندی تشخیص به صورت گذرا یا مزمن است. تشخیص مواد مخدر ناشی از اختلال تداوم amnestic ساخته شده است زمانی که شواهد نشان می دهد که علائم causatively مربوط به استفاده از یک ماده (جدول 10.4-3) است. DSM-IV-TR پزشکان اشاره به تشخیص خاص در اختلالات وابسته به مصرف مواد: الکل ناشی از تداوم اختلال amnestic، آرام بخش، خواب آور، ضد اضطراب و یا ناشی از تداوم اختلال amnestic و دیگر (و یا ناشناخته) ماده ناشی از اختلال تداوم amnestic. DSM-IV-TR نیز فراهم می کند تشخیص اختلال amnestic در غیر این صورت مشخص نشده است (جدول 10.4-4).

جدول 10.4-2 تشخیصی معیارهای DSM-IV-TR برای اختلال Amnestic با توجه به وضعیت عمومی پزشکی

توسعه اختلال حافظه و اختلال در توانایی یادگیری اطلاعات جدید و یا ناتوانی در به یادآوردن اطلاعات آموخته شده قبلی، آشکار می شود.

اختلال حافظه باعث می شود اختلال قابل توجهی در عملکرد اجتماعی یا شغلی است و نشان دهنده کاهش قابل توجهی از سطح عملکرد قبلی است.

اختلال حافظه منحصرا در طول دوره یک هذیان یا زوال عقل رخ نمی دهد.

شواهد به دست آمده از تاریخچه، معاینات جسمی یا یافته های آزمایشگاهی است که اختلال نتیجه فیزیولوژیک مستقیم یک بیماری عمومی پزشکی (از جمله ضربه های فیزیکی) وجود دارد.

را مشخص کنید اگر:

گذرا: در صورت اختلال در حافظه را برای 1 ماه یا کمتر طول می کشد

مزمن: در صورتی که اختلال حافظه بیش از 1 ماه طول می کشد

برنامه نویسی توجه داشته باشید: شامل نام وضعیت پزشکی عمومی بر روی محور، به عنوان مثال، اختلال Amnestic به علت ترومای سر، همچنین کد وضعیت عمومی پزشکی در محور III.

(از انجمن روانپزشکی آمریکا، راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی متن REV 4 ED واشنگتن، دی سی:. انجمن روانپزشکی آمریکا، کپی رایت 2000، با اجازه.)

 

 

جدول 10.4-3 تشخیصی معیارهای DSM-IV-TR برای مواد ناشی از اختلال تداوم Amnestic

توسعه اختلال حافظه و اختلال در توانایی یادگیری اطلاعات جدید و یا ناتوانی در به یادآوردن اطلاعات آموخته شده قبلی، آشکار می شود.

اختلال حافظه باعث می شود اختلال قابل توجهی در عملکرد اجتماعی یا شغلی است و نشان دهنده کاهش قابل توجهی از سطح عملکرد قبلی است.

اختلال حافظه می کند رخ می دهد به طور انحصاری در طول دوره یک هذیان یا زوال عقل و فراتر از طول مدت معمول از مسمومیت با مواد مخدر و یا خروج همچنان ادامه دارد.

شواهد به دست آمده از تاریخچه، معاینات جسمی یا یافته های آزمایشگاهی که اختلال حافظه از لحاظ ریشه شناسی مربوط به اثر تداوم مصرف مواد (به عنوان مثال، یک مواد مخدر سوء استفاده از دارو) وجود دارد.

 

کد (ماده خاص) ناشی از اختلال تداوم amnestic: (الکل، آرام بخش، خواب آور، ضد اضطراب، دیگر [ناشناخته] ماده)

(از انجمن روانپزشکی آمریکا، راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی متن REV 4 ED واشنگتن، دی سی:. انجمن روانپزشکی آمریکا، کپی رایت 2000، با اجازه.)

 

 

P.346

 

جدول 10.4-4 DSM-IV-TR معیارهای تشخیصی برای اختلال Amnestic در غیر این صورت مشخص نشده

این رده باید مورد استفاده قرار گیرد برای تشخیص اختلال amnestic که معیار برای هر یک از انواع خاص شرح داده شده در این بخش را برآورده نمی کنند.

به عنوان مثال یک تظاهرات بالینی از فراموشی است که برای آن شواهد کافی برای ایجاد یک علت خاص (به عنوان مثال، تجزیهای، ناشی از مواد مخدر، و یا به دلیل به یک وضعیت پزشکی عمومی) وجود دارد.

(از انجمن روانپزشکی آمریکا، راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی متن REV 4 ED واشنگتن، دی سی:. انجمن روانپزشکی آمریکا، کپی رایت 2000، با اجازه.)

 

 

ویژگی های بالینی و زیرگروه

علامت مرکزی اختلالات amnestic، توسعه اختلال حافظه با اختلال در توانایی یادگیری اطلاعات جدید (فراموشی anterograde) و ناتوانی در به یاد دانش قبلا یاد (فراموشی رتروگراد) مشخص است. علامت باید در مشکلات قابل توجهی را برای بیماران خود را در عملکرد اجتماعی یا شغلی منجر شود. زمان است که در آن بیمار amnestic به طور مستقیم می توانید شروع به در نقطه ای از تروما یا شامل دوره قبل از ضربه. حافظه برای زمان در طول توهین فیزیکی (به عنوان مثال، در طول یک رویداد عروق مغزی) نیز ممکن است از دست داده می شود.

کوتاه مدت و حافظه های اخیر معمولا دچار اختلال شود. بیماران نمی توانند به یاد داشته باشید آنها را برای صبحانه یا ناهار، به نام بیمارستان یا پزشک خود بود. در بعضی از بیماران فراموشی عمیق است به طوری که بیمار می تواند شرق او، یا خودش را به شهر و زمان، هر چند جهت گیری به فرد در اختلالات amnestic به ندرت از دست داده است. حافظه برای اطلاعات overlearned یا از گذشته، از راه دور مانند تجارب دوران کودکی، خوب است، اما حافظه برای حوادث از گذشته کمتر از راه دور (بیش از یک دهه گذشته) دچار اختلال شده است. حافظه فوری (تست شده، به عنوان مثال، با پرسیدن یک بیمار به تکرار شش عدد) دست نخورده باقی می ماند. با استفاده از بهبود، بیماران ممکن است کوچک شدن تدریجی از زمان که حافظه از دست داده شده است، تجربه اگر چه بعضی از بیماران دچار بهبود تدریجی در حافظه در تمام مدت.

می تواند شروع علائم ناگهانی، همانطور که در تروما، حوادث عروقی مغز، و حمله شیمیایی نوروتوکسیک، و یا تدریجی، همانطور که در کمبود تغذیه ای و تومورهای مغزی است. فراموشی و مدت زمان کوتاه می تواند باشد (مشخص شده توسط DSM-IV-TR به عنوان گذرا اگر به مدت 1 ماه یا کمتر) و یا مدت زمان طولانی (مشخص شده توسط DSM-IV-TR به عنوان پایدار در صورتی که به مدت بیش از 1 ماه).

انواع علایم دیگر را می توان با اختلالات amnestic همراه است. برای بیماران مبتلا به سایر اختلالات شناختی، تشخیص زوال عقل یا هذیان است مناسب تر تشخیص اختلال amnestic، می باشد. هر دو تغییرات ظریف و آشکار در شخصیت می تواند از علائم اختلال حافظه در اختلالات amnestic همراه. بیماران ممکن است بی تفاوت، عدم ابتکار کرده اند ناوارد قسمت از تحریک، و یا به نظر می رسد بیش از حد دوستانه و یا دلپذیر است. بیماران با اختلالات amnestic نیز می تواند سر در گم و گیج به نظر می رسد و ممکن است تلاش سردرگمی خود را با پاسخ confabulatory به سوالات را تحت پوشش قرار. شخصیتی بیماران مبتلا به اختلالات amnestic بینش خوبی را در شرایط عصبی خود را ندارد.

یکی از بازماندگان 73 ساله  از یک خانه سالمندان محلی به بخش روانی بستری شده است. او در آلمان به یک خانواده طبقه متوسط ​​به دنیا آمد. آموزش و پرورش او به دلیل توقیف در یک اردوگاه کار اجباری قطع شده است. پس از آزادی از اردوگاه کار اجباری و بعدها به ایالات متحده، جایی که او ازدواج کرد و خانواده را مطرح او به اسرائیل مهاجرت کردند. Premorbidly، او را به عنوان یک زن آرام و هوشمند، و دوست داشتنی که چندین زبان را صحبت کرد توضیح داده شد. در سن 55 سال، او تا به حال قابل توجهی قرار گرفتن در معرض مونوکسید کربن هنگامی که یک خط لوله گاز به بیرون درز در حالی که او و شوهرش به خواب. شوهرش از مسمومیت با مونوکسید کربن جان باختند، اما بیمار پس از یک دوره از کما جان سالم به در برد. پس از تثبیت، مشکلات شناختی و رفتاری قابل توجهی نمایش داده می شود. او با یادگیری اطلاعات جدید و ساخت برنامه های مناسب با مشکل مواجه است. او حفظ توانایی انجام فعالیتهای زندگی روزمره است، اما می تواند برای پرداخت قبض ها، خرید غذا، آشپزی، و یا تمیز تکیه نمی شود، با وجود ظاهر می شود به توانایی عقلانی برای انجام این وظایف را حفظ کرده اند. او پس از چند سال دشوار در خانه یا در خانه از بستگان به خانه سالمندان بستری شده است. در خانه سالمندان، او قادر به یادگیری راه خود را در مورد این تاسیسات بود. او علاقه کمی در برنامه ریزی فعالیت های گروهی، سرگرمی ها، خواندن، و یا تلویزیون نمایش داده می شود. او مشکلات مکرر رفتاری. او بارها و بارها فشرده کارکنان برای گرفتن شیرینی و تنقلات و نفرین آنها vociferously با epithets نژادی و نظرات تحقیر بر وزن و لباس خود را. در یک مناسبت است، او اتومبیل چند از کارکنان با یک کلید خاراند. آزمون عصب روانشناختی. کسری شدید در فراخوان تاخیر در عملکرد دست نخورده در زبان و اقدامات دانش عمومی و کسری متوسط ​​در حوزه عملکرد اجرایی، از جمله شکل گیری مفهوم و انعطاف پذیری شناختی نشان داده است. او به پاسخ فوری به مجموعه محدودیت ها و پاداش ها بصورتی پایدار و محکم شد، اما کسری بودجه را در حافظه مانع از اختلاط طولانی مدت از این مرزهای. مدیریت درگیر توسعه یک طرح رفتاری که می تواند در خانه سالمندان و آزمایشات تجربی از داروهایی که با هدف بهبود تحریک پذیری اجرا.

بیماری های مغزی

بیماری های مغزی در هیپوکامپ شامل خلفی شریان مغزی و اساسی و شاخه های آنها. سکته به ندرت به هیپوکامپ محدود شده، آنها اغلب شامل لوب اکسیپیتال یا جداری است. بنابراین، مشترک علائم همراه بیماری های مغزی در این منطقه هستند، نشانه های عصبی کانونی شامل چشم انداز و یا روش های حسی است. بیماری های مغزی تاثیر تالاموس داخلی دو طرفه، به خصوص در بخش قدامی، اغلب با علایم اختلالات amnestic را همراه است. مطالعات چند مورد گزارش اختلالات amnestic از پاره شدن آنوریسم شریان قدامی برقراری ارتباط، منجر به انفارکتوس منطقه جلو مغز بازال است.

Comments are closed.