تعیین فاصله با فرد مقابل

 

فاصله


تعیین فاصله با فرد مقابل همیشه کار راحتی نیست شما باید از اندازه ای که می بایست به هر مناسبت فاصله خود را با طرف مقابلتان حفظ کنید آگاه باشید . اگر موقع برقرای یک ملاقات تجاری خیلی فاصله خود را با طرف مقابل حفظ نکنید و خیلی به وی نزدیک شوید شاید به نظر برسد دارید خود را به وی تحمیل می کنید اگر فاصله خود را با وی بیش از حد دور نگاه دارید به نظر می رسد خیلی خشک و رسمی رفتار می کنید بنا برا این باید حد وسط این دو را رعایت کنید .

 

اغلب اوقات به راحتی می توانید فاصله مناسب را تشخیص دهید اما اگر مطمئن نبودید برای این ملاقات خاص رعایت چه فاصله ای مناسب است می توانید با توجه به علائمی که از طرف مقابل خود دریافت می کنید این فاصله مناسب را تشخیص دهید یعنی اگر خیلی نزدیک شدید و آنها خود را کنار کشیدند و یا خیلی دور شدید و آنها به شما نزدیک شدند می توانید متوجه شوید رعایت چه فاصله ای مناسب است .


اگر کسی به اندازه کافی در مورد ارتباطات تجاری تجر به کسب کرده باشد


بسیاری از نکاتی که در این جا به آنها پرداختیم خود به خود توسط وی رعایت می شوند . نکته مهم آن است که مطمئن شوید پیامی را که می خواهید با حر کات بدنی خود در یک ملاقات تجاری به طرف مقابل خود اعلان کنید به درستی توسط حر کات شما ارسال و در نتیجه به درستی توسط طرف مقابل دریافت شده است .


علائمی که دیگران از زبان بدن شما دریافت می دارند می توانید تفاوت شگرفی بین یک ملاقات تجاری سود مند و یا ملاقات تجاری همراه با شکست ایجاد کنند .

Comments are closed.