نقش آب خالص در سم زدایی

نقش آب خالص در سم زدایی

نوشته: پی اف لوییزدوشنبه 28 می ،2012

(اخبار طبیعی) ما نیاز به سیراب شدن با آب داریم تا بتوانیم سلامت جسمی و روانی مان را حفظ  کنیم.  همه سلولهای بافتهای ما نیاز دارند برای عملکرد مناسب پرآب شوند.آیا باور می کنید که بیشتر ما بدون آب هستیم ؟

این فقط 5 یا بیشتر از 5 لیتر سرم خون شما نیست که شامل آب است.اندامهای شما دارای آب هستند.مغز و بافتهای عصبی شما 80% دارای آب هستند.بدون آب ماندن شدید، منجر به آشفتگی روانی و مرگ می شود.

بیشتر ما شاید75% جمعیت از بدون آب ماندن خفیف رنج می بریم، که به شکل مزمن منجر به  بهداشت ضعیف ، دردها ،انرژی پایین ،گیجی روانی ،و حتی انواع مختلف جدی بیماری می شوند.

آب خالص به بدن در سم زدایی کمک می کند. آب به جداسازی پلاکت های خونی و غوطه ور ساختن بافتهای چربی که اغلب سم در آنها جمع می شود ،کمک می کند. در هنگام جریان سم زدایی نوشیدن میزان بیشتر آب نیاز است.

نوشیدنی های کافئین دار و الکل آب را از بین می برند.آب گاز دار حمل کننده سموم است. تقریباً همه آب های بسته بندی شده ، آبهای بهره برداری شده از دشتهایی هستند که  سموم نفت خام از وسایل حمل کننده شان به آنها وارد می شوند.

چگونه مطمئن شویم آب خالص می نوشیم؟

در بررسی منابع آب  29 شهر آمریکایی همه نوع آفت کش ، حشره کش ، علف کش و همانطور مقادیر ناچیز داروهای تجویز شده کشف شدند.

کلر به اندازه ی کافی بد است، اما بدتر از آن محصولات فرعی اش می باشد، که تحت عنوان محصولات ضدعفونی کننده یا DBPs شناخته می شوند. DBPs  وقتی کلر با مواد معدنی و فلزات سنگین موجود در آب شیر، مخلوط  می شود، شکل می گیرند.

پس از آن، این مخلوط سدیم فلوراید ، که می دانید برای پیشگیری از کرم خوردگی دندان استفاده میشود ، نام می گیرد.این ماده در مقادیر زیاد به شدت سمی است و مصرف مقادیر کم آن بصورت مداوم بتدریج ما را مریض و لال می کند و این ماده به 70% منابع آب شهری ایالات متحده اضافه شده است. (جهت مطالعه بیشتر به منبع زیر مراجعه شود  : http://www.naturalnews.com/032129_fluoridation_intelligence.html)

آبهای بطری شده در دسترس را فراموش کنید.در بیشتر این محصولات شما آب شیر آلوده شده به، نفت خام متصل به پلاستیک در محصولات خواهید داشت و همچنین مقلدهای سیستم غدد درون ریز ی خواهید داشت که تعادل سیستم هورمونی شما را از بین خواهند برد.

اگر شما به آبهای بهاری واقعی که در تنگهای شیشه ای حمل شده باشند، دسترسی ندارید ، دو راهکار برای تصفیه کردن آب آشامیدنی تان دارید:اسمز معکوس با افزودن سیستم تصفیه ذغال چوب،  و سیستم های دستی نوع برکی که در اصل برای تصفیه آبهای راکد و آلوده محیطهای جنگلی بکار می روند.

متخصص تصفیه آب رابرت اسلوواک که بارها توسط دکتر مرکولا مصاحبه شده است، شیوه اسمز معکوس را از بین همه شیوه ها از جمله تقطیر ، یونیزه کردن ، یا قلیایی کردن پیشنهاد می کند. او می گوید اگر احساس می کنید ،نیاز به قلیایی کردن بیشتر آب آشامیدنی تان دارید، مقدار بسیار اندکی بیکربنات بوسیله جوش شیرین به آن اضافه کنید. این کار ارزانتر است.

استفاده همیشگی از آب تقطیر شده مواد معدنی ضروری را از بدن شما بیرون می کشد.اما آب مقطر پایه خوبی برای داروهای طبیعی یا نوشیدنی های الکلی است. اسمز معکوس نیز مقادیر خوبی از مواد معدنی مهم را از بین می برد اما آنها را می توان براحتی با افزودن چند قطره مایع محلول مواد معدنی (قابل دسترسی در فروشگاههای غذای سلامت) و یا نمک دریای خالص بازگرداند.

اما اسمز معکوس همراه با فیلتراسیون ذغال چوب نیز امکان پذیر است و  تقریباً همه آلودگی های شیمیایی و بیشتر فلوراید را از بین می برد. فیلتراسیون به تنهایی هیچ فلورایدی را از بین نمی  برد.

ارزانترین وسیله های اسمز معکوس در همه فروشگاههای غذای سلامت ویا حتی بیشتر خوارو بار فروشی های    غیر رسمی، به قیمت هر بشکه 25 تا 50 سنت ، یافت می شود.

برای امتحان ، لحظه ای روی نمودار گردش کار ترسیم شده روی یک دستگاه تصفیه آب وقت بگذارید. دنبال چرخه هایی با نام تصفیه با ذغال چوب و اسمز معکوس بگردید. آفرین! در اینجا ارزانترین و مؤثرترین تصفیه آب در دسترس برای پرکردن مجدد شیشه هایتان دارید.

دستگاههای خانگی اسمز معکوس/ ذغال چوبی وجود دارد که گران هستند و سیستم های نصب شونده زیر سینک ظرفشویی نیز هستند که بطور قابل توجهی ارزانتر هستند.

برای یادگیری بیشتر مراجه شود به:

http://www.naturalnews.com/035994_water_purification_detox.html#ixzz1Njp209cz

 

دپارتمان تحقیقات مرکز نوروفیدبک و بیوفیدبک آلومینا


انتشار مقاله در اینترنت یا در مجلات با درج منبع مقاله (با درج لینک فعال به سایت مرکز آلومینا) منعی ندارد و در غیر اینصورت پیگرد قانونی دارد.

خواننده گرامی : برای تهیه هر یک از این مقالات جهت ارتقا سلامتی شما هم میهنان عزیز ، زمان و انرژی و هزینه بسیار زیادی صرف می شود، پس در حق ما لطف نموده و کپی رایت را رعایت کنید و  به ما در ادامه فعالیتمان امید و انگیزه بدهید . با سپاس از خوانندگان محترم و با امید به روزهای بهتر

مرکز تخصصی نوروفیدبک و بیوفیدبک آلومینا

 

خدمات نوروفیدبک و بیوفیدبک و مشاوره روانشناسی (اضطراب،افسردگی،بیش فعالی و… ) و شناخت درمانی و رفتار درمانی (CBT) و ویزیت متخصص روانپزشکی (اعصاب و روان) و متخصص مغز و اعصاب (درمان میگرن،سرگیجه،تشنج،سکته مغزی و …)در مرکز  نوروفیدبک و بیوفیدبک آلومینا انجام می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تعیین نوبت ویزیت تماس بگیرید.

Comments are closed.